Fyll i sak

Kollade på Astrids blogg och hittade den här roliga, ni kanske inte orkar läsa men den e rolig!

9 FÖRSTA :
första bästa kompis: Anna
första bil: öh...jag är 13, förväntas något svar på den frågan då?
första kärlek: Öh... En kille på dagis som typ hette Anders eller Andreas.
första husdjur: 2 fiskar, Wanda Péle
första semester: Typ bilvägen från sjukhuset hem
första praoplats: Har inte praoat än, men nästa år smäller det!
första köpta skiva:  Darins skiva köpte jag för egna pengar i trean.... Men min första egna skiva var nog Majas Alfabet eller nåt i den stilen
första riktiga kärlek: Måns Zelmerlöw
första piercing: Öronen
första konsert: Måns Zelmerlöw på den tiden då jag var obotligt förälskad i honom, inte längre.


9 SISTA :

sista drycken: mjölk
sista bilfärd: hem från baletten igår
sista filmen du såg: Madagaskar
sista telefonsamtal: med astrid, igår
sista bubbelbadet: längesen
sista spelade cd: Lyssnar bara på ipod-högtalaren
sista kyss: typ fyran
sista måltiden: kyckling och ris

8 HAR DU NÅNSINN :
dejtat en av dina bästa kompisar: nej
blivit tagen av polisen: nej
blivit kär vid första ögonkastet: nej
fått ditt hjärta krossat: nopp
sagt jag älskar dig till någon och inte menat det: en gång typ
krossat någons hjärta: min nuvarande kompis frågade chans på mig på hans FÖDELSEDAG och jag nobbade honom framför hela klassen.... Räcker det?
busringt till någon: Självklart!
ljugit för en kompis: Räknas vitlögner?

7 SAKER DU HAR PÅ DIG :
1. strumpor
2. jeans
3. tröja
4. klänning
5. halsband
6. öghängen
7. klocka

6 SAKER DU HAR GJORT IDAG :
1
. lyssnat på musik
2. läst new moon (twilight 2 so jag btw beställt från adlibris)
3. varit i skolan
4. gått
5. Bloggat
6. skrattat


5 FAVORITSAKER :
1. kompisar
2. Jul!
3. kläder
4. att skratta
5. Fint väder (och snöööö!) 

4 PERSONER DU KAN BERÄTTA ALLT FÖR :
1. astrid
2. amelia
3. tove 

3 VAL :

svart eller vitt: Båda!
sommar eller vinter: Båda igen
kaka eller godis: godis!

2 SAKER DU ÄLSKAR :
1. KOMPISAR!!
2. Shoppa!

EN SAK DU ÅNGRAR :
1. Att jag var väldigt nördig i lågstadiet


Kommentarer
Postat av: astrid

Vems hjärta krossade du? I want to know!! =)

Visst var den rolig att fylla i?!?!

Puss på dig, jag e i uppsala nu, o farmor o farfar har inge msn så att du vet!

2008-12-12 @ 17:37:06
URL: http://pingvineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0