Ho ho!!!

Varför röstade ingen!? Fy skäms på er... Aja Baja... Men jag ger er lite mer tid. Alltså rösta om ni vill veta spoilern eller inte! RÖSTA!!!

Men iaf.
Nu lite faaaaaaashion. Moahahahahahahahahahahaha
Okej Okej, denna blogg e lite geekig men so what!? Den e rolig! Ok det kanske den inte är men ändå.

Okej fashion.
Secrets! Nånstans, typ tjaaaa stockholmområdet så fanns ett köpcenter som hette Modehuset. En dag skulle modehuset byggas om. När renoveringen var klar så funderade man på om man skulle ha kvar namnet Modehuset. 
Nån kom på att det var för gammaldags så de bytte till namnet Fashion House!
OK, det var inte direkt hemligt men aja.
The point is att lixom det var ju precis samma sak bortsett från att lixom namnet var översatt till engelska. Det är lite weirdat om man tänker efter. Fast i och för sig så ska jag inte säga nåt eftersom jag lixom blandar lite engelska och svenska i denna blogg.

Iaf, nu lite kulturellt!
jag har köpt en film igår. Den heter Pans Labyrint. Den e gryyyyyym. Meget grym lixom. Über grym alltså. Jag rekommenderar den übermycket. Den e spansk men den e seriöst en av de bästa filmerna jag sett. Se den!!
Den handlar om spanien under deras inbördeskrig och om en liten tjej som typ hittar en labyrint och måste göra massa uppdrag! Den e fantasy genre bara så ni vet!

Shit va långt detta inlägg blev... Men aja. Ska jag skriva kortare nästa gång? Rösta på det! Lite silly men ändå!

OBS! Ü är ett tyskt Y och uttalas Y. Über är typ jätte (alltså jättebra) fast snäppet över.

Tja då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0