Det som hände idag på 100 ord (eller mindre)

Ja, skolan var väl som vanligt. Inget speciellt hände förutom att jag var så trött på svenskalektionen att jag sov i ett hörn innan lektionen började... Sen skulle vi diskutera om "Vinterviken", en bok som vi läst, och då sov typ jag. Svenskaläraren sa typ till oss att vi var "Ytliga i vår diskussion". Man ba: A, tack så mkt!
Sen gick jag och A till pingvineen och Ts skola, där träffade vi en viss person som vi sedan hade vild smsning med, OK, inte vild men ändå. Det blev fred... Och han tog inte alls illa upp för att jag skrev puss puss efter varenda sms. Och för tre veckor sen blev han assur... Skumt.
Sen gick vi hem till A och gjorde inget typ...

Mmm, kakor! Gu va gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0