Galen kemilektion

Har varit i skolan som vanligt idag, kul att träffa kompisarna.
Dagen var typ normal, alla lektionerna var normala förutom en rolig och en tråkig lektion.
Den roliga var Fokus, jag gick till kemin med min bästis (inte pingvineen)(Vi går tyvärr inte i samma skola) och där var det typ bara 5 andra personer från vår och vår parallellklass.
Läraren sa åt oss att det var ganska fritt på lektionen så vi gjorde massor av roliga vattenexperiment! En asrolig kille prata med askul röst och vi typ garva ihjäl oss.
Den tråkiga var fysiken, vår lärare har fått tarmvred, så vi fick en ny vikarie som var jättetyst och hade uppknäppt skjorta som man såg brösthåret på... Det var extremt tråkigt för jag vet inget om elektricitet(typ)(som vi håller på med)
Sen följde min bästis med mig hem, och vi hade ganska kul. Vi busringde till en kille i vår klass.
Och vet ni va! Min bästis har stickat 6 mössor och 1 halsduk på lovet! Übersjukt! Stickaholic!



Mmm... Vattenmelon! Jag älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0