Nu har jag inte bloggat på ett tag...

Har ingen riktigt förklaring förutom att jag inte känt för det. Och så har jag varit lite sjuk oxå. Gick hem efter matten i torsdags och kollade på "In her shoes". Kände mig lite bättre efter det... Sen gick jag till skolan igen på fredagen och hade (som vanligt) en 3h lång håltimme för att jag och A är i en annan (bättre) engelskagrupp än resten av klassen, sången gick sådär. Ska lära mig en understämma som jag verkligen inte fattar.
Nu sitter jag vid datorn och har nekat till en jättemysig kväll med kompisarna. Känner mig inte helt kry nämligen.



En bra film faktiskt, kanske inte riktigt min smak, men den var faktiskt riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0