Tänk om världen skulle varit fyrkantig...

Jag har här några grejer som jag känner för att säga till alla som läser min (rättså meningslösa) blogg:

  1. Jag är hungrig, har inte käkat än. Klockan är 20.25. Men mamma gör mat! (VICTORY)
  2. Jag vill titta färdigt på avsnittet av Veronica Mars!
  3. Nu måste jag typ ladda min dator så ja kan ha den i bilen imorgon. Vi bilar till landet då, mitt mål är att baka semlor någon dag på påsklovet. Dock typ utan mandelmassa, jag gillar inte mandelmassa! 
  4. Men nu ska jag göra alla de där grejerna.
  5. Och just det! Läs min bästis blogg: tovetott.blogg.se! Asså de funkar inte att länka på min mac så....
hej då!


Någon som känner igen bilden? Jag gör! Ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0