Jag måste nog vara världens sämsta bloggare...




Men det är inte lika roligt som det var förut. Jag gör massa andra grejer istället. Jag har till exempel börjat skriva på en ny bok. Det går bra, men jag måste skriva på den och då hinner jag inte blogga så mycket. Sen så twilightar (Ett verb som jag kommit på, översättning: Googla twilight, vara inne på twilightsweden eller göra något som har en sammankoppling till twilight. Till exempel att kolla igenom bilder på facebook grupperna som handlar om Edward Cullen och hitta roliga bilder! Till exempel bilden ovan :P) jag typ 247. Men nu en liten kul grej. Jag var inne på people och såg att Kristen Stewart fått en egen sida! Roligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0