Love21

Jag måste vara en väldigt konstig bloggare, jag motsäger mig själv och uppdaterar aldrig. Plus att det verkar som om jag har lite humörsvängningar i skrivandet.

Iallafall, forever21 har kommit med något nytt, love21. Det verkar ju bra med något nytt! Lite mer pricey kanske, men forever21 är ju ganska billigt i vanliga fall.






 
Jag tycker det var riktigt snygga grejer! Eller en del saker såg lite konstiga ut, men det var mest snyggt! Kolla här för mer. Love21 är alltså en contemporary line från forever21 och finns att köpa i vissa affärer.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det fanns några riktigt fina grejer måste jag säga ;)

2009-05-20 @ 23:53:45
URL: http://annzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0