Solen lyser blek över mina vampyrtänder

Hola! 
Gud, jag har typ glömt att jag hade en blogg, ursäkten.
Jag måste säga att jag stör mig mkt på personer som bara bloggar om sig själva och sitt liv, jag motsäger mig själv litegrann, men det är väldigt roligt att blogga. Eller inte jätteroligt, men som en kul sysselsättning när jag inte skriver. Även fast jag har typ 0,47 besökare varje dag är de ju roligt :)! Jag satsar inte direkt på att bli nästa blondinbella.

Jag lyssnar på en jättebra låt med Iron & Wine! Jag har glömt vad den heter, orkar inte riktigt kolla.

Om någon har en undring varför mina rubriker ser ut som misslyckade skämt och dåliga delar av dikter är det för att jag suger på att hitta på rubriker, och för att jag tycker de e kul med lite udda saker. Jag är själv lite udda, så de förklarar en hel del.

Nu ska jag inte göra det här till ännu ett långt, tråkigt, onödigt inlägg om ingenting utan se om jag kan ladda upp en bild...

Tja, de funkade inte med bilden... Men aja, livet är en sång (alltså inte alltid vacker(t))

Det verkar inte som om de går att publicera det här inlägget....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0